Mit jelent számunkra az anyagi függetlenség?


Egyik barátunk aki rendszeresen olvassa a blogjainkat a minap azzal hívott fel, hogy nagyon tetszik amiket írunk, de miért nem írunk egy kicsit magunkról is? Véleménye szerint ne csak arról írjunk, hogy  mi az ami foglalkoztat az anyagi függetlenséggel kapcsolatosan, ami közelebb visz minket a passzív jövedelemhez, hanem arról is hogy mi történik velünk mint magánemberrel, vagy mi az ami fontos nekünk az anyagi függetlenség felé vezető úton és azon kívül?

Első hallásra ez könnyűnek tűnt, de mikor odajutottam, hogy akkor írok valamit magunkról elég nagy pácban voltam. Nem azért, mert nem tudok mit írni, hanem mert nem tudom mire vagy kiváncsi. Míg ez egy beszélgetésnél sokkal egyszerűbb. Ezért úgy döntöttem hogy ennek a bejegyzésnek is lesz még folytatása.
Első körben arról szeretnénk írni, hogy mit is jelent számunkra, számomra az anyagi függetlenség, és mit szeretnénk elérni.

Egy kis előzmény: Történetünk ott kezdődött, hogy a válság során a pozíciónk a munkahelyünkön megingott. Ez nem azt jelenti, hogy nem dolgoztunk jól, vagy nem volt velünk megelégedve a főnök, hanem hogy annyira kevés munka volt, hogy sorba küldték el az embereket, és már én is sorra kerültem, igaz feltételesen. Ez akkor azt jelentette, hogy ha sikerül a cégnek munkát szereznie akkor maradhatok. Maradhattam.

Ez volt az a pont, amikor igazán elkezdtem elgondolkodni az életemen, illetve egy kicsit pánikba is estem, elkezdtem keresni a lehetőséget. Így hozott össze a sors egy kedves ismerősömmel, aki mint később kiderült, már korábban mesélt a lehetőségről, de akkor éppen én nem figyeltem fel rá. Ez az indulásunk rövid története, amivel kapcsolatba kerültünk az üzlettel és a lehetőséggel.

Amiben eddig is sokat tanultunk, és sokat fejlődtünk, így eljutottunk az első, és egyben legfontosabb szintre. Azonban egy fontos dolgot viszont a mostani tudásommal másként csinálnék. Ez pedig az hogy valóban elhinném magamról, hogy meg tudom csinálni. Mondjuk akkor azt hittem, hogy elhiszem, de csak később, nem túl régen döbbentem rá, hogy valójában mégsem hittem és bíztam száz százalékosan teljesen magamban.

Gondolom most azt kérdeznéd, hogy mit történt, vagy mitől változtam meg.
A változás ott kezdődött, hogy tanulni és fejleszteni akartam magam, érdekes módon ekkor jött a lehetőség, hogy indul egy Bánhidi Tréning sorozat. Mikor meghallottam, rögtön tudtam, hogy nekem el kell mennem erre a tréningre. A sorozat még most is tart, de ha most abba kellene hagynom, már most is azt mondanám, hogy megérte, mert olyan mértékű változást indított el bennem, amire egyedül nem lettem volna képes. És ez nem csak az üzleti, hanem saját személyiségem fejlődésére gondolok. Úgy érzem, hogy ezzel a változással jobbá és gazdagabbá tudom tenni saját és mások életét, és itt most nem csak az anyagi függetlenségről van szó.

De kicsit elkanyarodtam a témától.
Szóval mit jelent nekünk az anyagi függetlenség? Nekem, nekünk az a célunk, hogy ne kelljen másoktól függenünk, hogy ne kelljen azon parázni, hogy mikor mondja azt a főnök, hogy holnap nem kell jönni, miközben te semmi okot nem adtál rá. Ne attól kelljen félni, hogy miből fogjuk fizetni a hitelünket, vagy miből lesz a napi betevőnk.

Szeretem a szakmám, de azt szeretném, ha az a hobbim lehetne és nem a megélhetésem miatt kelljen űznöm. Hiszem, hogy az embernek kell egy passzív jövedelem forrás, ami meghozza neki a szabadságot, mind időben mind pedig a lehetőségekben. Ezért is választottuk ezt az utat az anyagi függetlenség-hez. Hiszem hogy ez a mi utunk, amelyen elindultunk és végig is fogunk menni. És ezer meg ezer éménnyel gazdagabbak leszünk és egy csodás életet fogunk élni. Persze az eddigiekre sem lehet panaszunk.

Haladunk az úton, ami során sok új élményt élünk és éltünk meg, és sok új barátot szereztünk közben. Tisztában vagyok vele, hogy ez egy lehetőség, és nem biztos, hogy ezt mindenkinek az, de kívánom, hogy találd meg a Te is a lehetőségedet

Ha ezt velünk teszed, megígérem, hogy megváltozik az életed, de tudd, hogy ha nem azzal sincs semmi gond, hisz ha te nemet mondasz, az a mi életünket nem befolyásolja.

Egy biztos, a legtöbbet akkor tudod meg ha te magad teszel egy próbát. Töltsd ki a kérdőívünket és vedd fel velünk a kapcsolatot.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése